Followers

Saturday 6 August 2011

member sya.............

ha.....kalau korang nk taw...ni lah lover aku....dlu nk bncinta pnya lah susah..halangan mcm2...org ni xska lah,org ni xbg lah...hampir2 terjun kolam lah jgk...  p/s:cte tu aku reka je hahah
CRITE BTOL kenal kt fb...padahal satu kampung...dunia iT....dlu main guli ramai2..skarang main guli kt internet ja..hahahah...mana2 pon boleyyy






ha........ni lagi satu...semua ni gambar member aku....aku ni jnis nk cari mmber xpndai..so aku kawan ngn sorg je..tp mmber dia punya mmber kepada mmber dia...semua aku ambk jadi mmber aku...senang...xpayah susa2 nk cri kawan dah..pekej...bkn 1 dpt 1,,,tp ni satu dpt berganda2...hahah so moh la kite bekawan..hehehe

bnyak lagi gambar2 mmber tp y ni je y aku ltak.....y xltak tu bkn mkna xkawan baik ye...hehehe...jagan terasa kapada y bekenaan....






No comments:

Post a Comment