Followers

Saturday 6 August 2011

ragam....

ha.....menu hari ni.bakar2....aku yang perap ayam ni...sampai dangan tangan2 aku sekali kepanasan..

ni gambar mase tengah bakar...gmbar selepas bakar mls nk tunjuk,sebb terlampau cntik sngt....hahah


hari ni hari ke6 kita puase...penat jugak,n ari ni hari ptama aku pose dengan family aku...tidak kn aku ddk rumah akk aku....tiba2.ayah aku suruh abg aku masak,bila dah dengar compem2 aku y kena tolong jgk haissss...terpaksa hahahaha...

dalam dok sibuk2....ank sedara aku y sorg ni sibok nk tgok laptop....nk dengar lagu twinkle2 little star....

pastu buat2 pandai....mcm la reti nk tekan....kalau tekan tu sekuat y mungkin hahahha


dengan xmalu dan segan...sanggup ltak muka rapat2 dpn camera takot xnmpk muka dia hahahah sweet x ank sedara aku? sbenarnya ank sedara aku bukan sorg je tapi 11org daaaa haha....

No comments:

Post a Comment