Followers

Sunday 21 August 2011

xpaham

aku xpaham kenapa pompuan ska update fb benda2 y remeh sangat2...

ade lah sorg beliau ni y aku kenal......suka update fb dengan benda2 y remeh...kadang2 nk je aku komen n tulis besar2 mcm ni MOOOTIIIFFFF......... bukan lah aku bnci,nnti beliau cakap bnci  jgn la baca...jgn tgok..tp masalhnya asyik muncul kt home aku......adoi...kang remove dia update kt fb dia cm ni plk kang (kawan saya remove saye,)...(ade aku kisah ke) xpaham toi.......

tolong lah sape2 pahamkn aku.....pentingkah semua tu beliau nk bgtaw kt fb.......bkk2 fb saye pergi bazar......alololo hebat nya status beliau...mungkin org laen xpena pergi bazar.........mungkin bazar tu tempat y org tertntu je dpt pegi.....boleh dikatakn beliau ni update terperinci tntang hidop dia.....apa punya bodoh la......nnti bla ada org gila y stalker dia,dia ckp peminat bnyak,padahal xsedar kebodohan sendiri terlampau pndai sampai boleh jadi cm tu......

kepada pompuan2 kt luar sana jgn la jdi mcm beliau y sorg ni.........mungkin anda happy tp org sekeliling anda xhappy..........boleh buat org laen tension sbb terpaksa mmbaca status anda kalau wat sedemikian.........adoi aku pon da naik gila bca status beliau ni......


nk tahu kenapa aku gelarkan dia beliau?haaaa nk tau slalu lah bkk buku ujang...pak kordi slalu panggil apa dengan gelaran beliau...hahahahahahahahh

No comments:

Post a Comment